Your delivery experts.

landing_page.html.twig

- 3zoneslayout3.html.twig

O DPD

inne14

DPD Polska jest liderem polskiego rynku kurierskiego. W 2018 roku firma odnotowała niemal 2 mld zł przychodów i doręczyła 145 mln paczek. Współpracuje z nią ponad 6500 kurierów.

DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej, która doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. Grupa należy do holdingu GeoPost, którego właścicielem jest poczta francuska La Poste. W 2018 r. Geopost zanotował przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Firma w centrum swojego zainteresowania stawia konsumenta, czyli odbiorcę paczek, którego wymagania kształtują branżę kurierską. Konsument oczekuje, aby przesyłka była doręczona na czas, w idealnym stanie, w miłej atmosferze i w ramach prostego, wygodnego procesu. Dlatego właśnie DPD zaproponowała konsumentom m.in. usługę Predict – interaktywne powiadomienie, które pozwala odbiorcy określić okno czasowe odbioru przesyłki, a ostatnio portal Moja Paczka służący do zarządzania doręczeniem. DPD Polska jako pierwsza firma kurierska na polskim rynku wprowadziła w 2016 r. możliwość opłacenia przesyłki pobraniowej kartą lub BLIK-iem u kuriera. Jeszcze innym przykładem elastycznego podejścia do wymagań odbiorcy i mniejszych firm jest sieć ponad 2200 punktów nadań i odbiorów DPD Pickup oraz oddziałów miejskich. W 2018 r. DPD Polska wprowadziła dwie nowe usługi dla biznesu - DPD Today, która gwarantuje dostarczenie przesyłki jeszcze w dniu nadania w największych miastach, i Dostawy Nocne ułatwiające sklepom stacjonarnym dużych sieci przygotowanie się do codziennej sprzedaży.

Firma DPD Polska, wcześniej Masterlink Express, rozpoczęła działalność w 1991 roku jako spółka ze stuprocentowym polskim kapitałem. W 1998 roku firma została kupiona przez Grupę Poczty Szwedzkiej. W lipcu 2002 roku spółka została przedstawicielem DPD. W 2004 r. francuski holding GeoPost, należący do poczty francuskiej La Poste, stał się jedynym właścicielem Masterlink. W 2006 roku przyjęto międzynarodowy brand DPD, zaś rok później firma oficjalnie zmieniła nazwę na DPD Polska Sp. z o.o. W latach 2006 – 2012 nastąpiła dynamiczna rozbudowa infrastruktury logistycznej zwieńczona oddaniem do użytku centralnej sortowni w Strykowie. W latach 2014 – 2015 przeprowadzono połączenie DPD Polska z firmą kurierską Siódemka. W 2018 r. DPD zaangażowała się w tworzenie przyjaznej logistyki miejskiej, rozwijając sieć oddziałów miejskich zlokalizowanych w dzielnicach mieszkaniowych i biznesowych. Dzięki odpowiedzialnemu społecznie podejściu do działalności biznesowej firma doręcza przesyłki w sposób neutralny dla środowiska.

-- 2_column_1_row.html.twig