Your delivery experts.

landing_page.html.twig

- 3zoneslayout3.html.twig

-- 1_column_1_row.html.twig

Kontakt z Działem Reklamacji

Dział Reklamacji pozostaje do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00, pod numerem telefonu: +48 22 577 55 00 (recepcja).

Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej. 

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy również nowy formularz reklamacji - przejdź do formularza. 

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak złożyć reklamację?
Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie www.dpd.com.pl, w zakładce "Moje DPD", lub w formie papierowej na adres DPD Polska Sp. z o.o. Dział Reklamacji, ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia niezbędnych dokumentów (patrz pkt 6), które pozwolą nam sprawnie przeanalizować Państwa zgłoszenie.

2. W jakim czasie otrzymam odpowiedź na reklamację?
Naszym celem jest maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź na Państwa zgłoszenia. Ważne, aby Państwo pamiętali o złożeniu wszystkich niezbędnych dokumentów. Maksymalny termin na wydanie decyzji do kompletnie zgłoszonej reklamacji wynosi 30 dni.

3. Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Nasze Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów 22 577 55 55 lub 801 400 373 Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację.

4. W jakim czasie należy zgłosić reklamację?
Wszelkie zgłoszenia należy wnosić w możliwie krótkim terminie po zaistnieniu zdarzenia i skompletowaniu pełnej dokumentacji w sprawie. Formalne terminy składania reklamacji są uzależnione od rodzaju usługi. Więcej informacji uzyskają Państwo po zapoznaniu się z Regulaminem Świadczenia Usług Krajowych i Regulaminem Świadczenia Usług Międzynarodowych

5. Spisałem protokół - co dalej?
W przypadku stwierdzenia szkody w przesyłce należy wnieść pisemną reklamację. Forma wniesienia reklamacji została opisana w pytaniu 1. Przypominamy, że spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej.

6. Jakie dokumenty muszę załączyć do reklamacji?
Dokumenty wymagane w zgłoszeniu reklamacyjnym są wyszczególnione w formularzu reklamacyjnym. Po wyborze z listy powodu zgłoszenia, formularz wskaże, jakie podstawowe dokumenty są konieczne do wniesienia roszczeń.  W przypadku zaistnienia szkody podstawowymi dokumentami są: protokół nadania/list przewozowy, formularz reklamacyjny wygenerowany z poziomu formularza zgłoszenia reklamacyjnego, protokół szkody spisany z kurierem, potwierdzenie wartości przesyłki. Pełne informacje znajdą Państwo w aktualnie obowiązujących Regulaminach.